søndag 7. desember 2008

Jeg tar utfordringen!

Min kjære venn og skatt Elisabeth(Thea), har nå utfordret meg til å utlevere litt interessante facts om meg selv, å utfordringer liker vi!

4 jobber jeg har hatt:
- Per og Pias katte og hundepensjonat
- I kassa på Mega(4år!!)
- Resepsjonist på BiG
- For tiden som miljøterapaut på ConradSvendsenSenter

4 steder jeg har bodd:
- På hotell i Kina
- På rom 110(++) på gamleinternatet på Tomb vgs
- Slovakia
- For tiden Keysers i Oslo

4steder jeg har vært:
- Inne i magen til mamma
- På den kinesiske mur
- Kualu Lumpur, hovedstaden i Malaysia
- Antananarivo, hovedstaden på Madagaskar

4steder jeg ønsker å reise til:
- Himmelen
- Bryllupsreise til Etiopia, noen som vil være med?
- USA
- Telttur rundt i Norge

4tvprogram jeg ser på:
- Ungkaren, bare elsker det!
- Verdenscupen i skiskyting
- Selvfølgelig Greys!
- One tree Hill

4websider jeg er innom hver dag:
- cecegeland.blogspot.com
- mf. no
- vg.no
- snusk. no, neida bare tulla, mailen min er jeg jo hyppig innom da

4filmer jeg kan se om og om igjen:
-" 10 ting jeg hater ved deg", så den tre ganger på en dag
- den norske kinosuksessen "deUSYNLIGE", utrolig sterk film
-"Fire bryllup og en gravferd", favorittfilmen til mamma og meg
- å Selvfølgelig "Tre nøtter til Askepott", den har jeg vel sett 20ganger

4steder jeg heller ville vært nå:
- I Kina
- i armkroken til en kjekk kar
- Safari på slettene i Etiopia
- shopping NOT!!! Fikk nok i Kina!

4ting jeg liker ved meg selv:
- Latteren min
- Humoren
- Smilet
- Selvtilliten

Jess, da har jeg bestått testen!

4andre jeg vil utfordre:
- Christinemor
- Ragnhild Flash Olsen
- MarenAnne
- Livi

6 kommentarer:

marnanne sa...

hehehe. hva skjer med etiopia plutselig a? Slenger meg på på bryllupsreisa, jeg vettu! Men veit ikke helt hvor vellykka det blir med safari på døm slettene altså..du får kanskje se...hm..masse esler..og kaaanskje noen kameler hvis du er heldig..;)

Men jeg må nok desverre si nei til utfordringen gitt. Bloggen min er lissom nedlagt..

Runar sa...

syns det skinner litt igjennom at du er veldig singel=)

Cec sa...

Hæ! Skjønner ikke hva du snakker om Runar!

Anonym sa...

Thihi... Trenger ikke blogg for å gjennomføre detta vettu Maren Anne.. Bare å skrive det her det:P Hehe..
Og singel Cecci...! Hva er vel det å bry seg om..! Vi single har det jo gått:P Vi liker hvertfall å tro det! Neida.. Me like...!

Vi snakkes i jula! Promis!
Puss och kram:)

Åshild - prydeligbloggen sa...

Og jeg har tatt utfordringen! Utrolig hva man får tid til når man har hjemmeeksamen.

Anonym sa...

Men du? siden du ikke villa ha me mæ på bryllupstur t etiop så vil æ vær me på telttur i norge... tar oss en sommer på hardangervidda å bare går å går... eller jotunheimen... eller finnmarksvidda kanskje? ah! æ væt d! på dovre! konge!